Societatea a fost infiintata in anul 2006, avand un ritm de dezvoltare continuu,  ascendent,  care poate fi vizualizat in bilantul anual.

Mărfurile oferite de catre societatea noastra spre vânzare se adresează tuturor persoanelor fizice şi juridice, urmărind să mulţumească toate categoriile de clienţi, indiferent de vârstă sau categorie socială. Deoarece firma desface momentan mărfuri alimentare, în special băuturi răcoritoare şi alcoolice, beneficiarii pot fi practic oricare persoane care-şi exprimă cererea pentru astfel de produse.

Portofoliul de produse comercializate se compune din:

  • Gama Romaqua – formata din Apa Borsec, Suc Giusto, Bere Albacher, Cafea Metropolitan;
  • Cafea Morena  , Rio – boabe , macinata , amestec ;
  • Gama Prodvinalco – formata din Bauturi Alcoolice Iancu, Senator, Respect, V33;
  • Gama Vinexport – formata din Vinuri Rovinex;
  • Gama Senator – formata din Vinuri Vrancea;
  • Produse Dobrogea – faina , malai , paste fainoase , eugenia , biscuiti ;
  • Produse  “Prefera “- conserve pate, carne ;
  • Produse “Nota 11” – gama variata de produse alimentare ;
  • Alte produse alimentare si racoritoare si alcoolice .

Echipa de vanzari este formata dintr-un numar de 14 agenti de vanzari coordonati si urmariti in activitatea lor de catre 1 director de vanzari si 2 manageri zona (supervizori). Programul impus se desfasoara dupa un regim strict supervizat de catre reprezentantii fiecarui furnizor, atingand in acest fel exigentele dorite. Membrii echipei de vanzari sunt dotati cu autovehicule si telefoane mobile pentru eficientizarea activitatii.

  • Timpul de livrare de la luarea comenzii pana la predarea marfii catre client este de maxim 24 de ore.
  • – cresterea calitatii seviciilor oferite ;

Societatea isi elaboreaza bugetul propriu de venituri si cheltuieli pe linia realizarii indicatorilor pe care si-i propune, are atributiuni in elaborarea politicii provind dezvoltarea activitatii sale avand in vedere urmatoarele:

  • -coordonare – corelarea stocurilor si a distributiei
  • -planificare – stabilirea targetelor
  • Acesta inseamna o varietate mare a sarcinilor si preferinta pentru contactele verbale. Disponibilitatea permanenta si varietatea sarcinilor necesita un ritm sustinut pentru indeplinirea acestora.
  •             -administrare
  •             -merchandising

S.C. TOTAL AQUA DISTRIBUTION S.R.L. si-a creat o buna imagine datorita profesionalismului de care a dat dovada in procesul de distributie. Fiecare angajat al societatii are contributia sa la activitatea desfasurata. Fiecarui salariat i se solicita sa actioneze astfel incat, prin profesionalismul sau, sa contribuie la consolidarea imaginii societatii.

  • In timpul verii, cand are loc o crestere a consumului de apa si bauturi racoritoare, are loc si o crestere a numarului de agenti de vanzari pe teren, manipulanti in depozit si a autoutilitarelor de livrare in scopul satisfacerii cerintelor clientilor nostri in cele mai bune conditii.
  • Forta de vanzari este impartita in divizii, fiecarei divizii ii este alocata o echipa de vanzari compusa din manager zona, agenti de vanzari si soferi distribuitori precum si parcul auto aferent. La inceputul activitatii fiecare agent nou urmeaza o perioada de pregatire si instruire initiata de manager zona, pentru cunoasterea ofertei de produse, a clientilor din zona alocata, a planului de vanzari si a aspectelor specifice vanzarii promovate de firma.
0